Zasady zwrotu produktów
Zgodnie z naszym regulaminem, koszt zwrotu wynosi 20% od kwoty zakupu.
- Opłata ta ma na celu pokrycie kosztów związanych z obsługą procesu zwrotu i umożliwia nam dalsze świadczenie wysokiej jakości usług.
- W przypadku dokonania zwrotu, klient zobowiązany jest do pokrycia opłaty w wysokości 20% od kwoty zakupu.
- Kwota opłaty zostanie odjęta od zwracanej kwoty przed jej zwrotem na konto klienta.
- Prosimy o zapoznanie się z naszym regulaminem zwrotów w celu uzyskania pełnych informacji dotyczących procedury i warunków zwrotu.
- W przypadku odebrania przesyłki, której zawartość została uszkodzona należy sporządzić protokół ustalenia stanu przesyłki. Protokół powinien zostać sporządzony niezwłocznie przy doręczeniu przesyłki lub w przypadku uszkodzeń niewidocznych w terminie 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Protokół stanowi podstawę do ustalenia stanu przesyłki. Dane wymagane do uzupełnienia w protokole, które potwierdzają obie strony umowy, stanowią podstawę do ustalenia stanu opakowania oraz zabezpieczeń wewnętrznych przesyłki, a także weryfikacji stanu przesyłki i jej zawartości w momencie doręczenia do Adresata. Wobec braku powyższego protokołu nie ma możliwości obiektywnego zweryfikowania rozmiaru szkody.
Dziękujemy za wybór naszego sklepu i zrozumienie powyższych zasad dotyczących kosztu zwrotu. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nasz zespół obsługi klienta jest gotowy, aby udzielić Ci dalszych informacji.
Zwrot dla klientów będącymi konsumentami w terminie 14 dni od daty zakupu jest bezpłatny.