Opcje wysyłki

Wysyłka

Wysyłka realizowana jest w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności. Produkt zamówiony do godziny 10:00 zostanie wysłany tego samego dnia - kurier za pobraniem i płatności ON-LINE. Płacąc przelewem prześlij nam potwierdzenie na adres info@suntrack.pl do godz. 10:00, aby przesyłka została wysłana tego samego dnia.

wysylka kurierska fedex

Wysyłka realizowana na terenie kraju dla przesyłek standardowych.

wysylka kurierska inpost

Wysyłki drobnicowe realizowane na terenie kraju.

wysylka kurierska dpd

Przesyłki krajowe dłużycowe.

wysylka kurierska dpd

Przesyłki krajowe paletowe wysyłane dnia następnego.

Cennik

Paczka opłacona przelewem lub za pomocą płatności online do 29 kg: 19,60 zł brutto
Paczka opłacona przelewem lub za pomocą płatności online 30-59 kg: 46,74 zł brutto
Paczka opłacona przelewem lub za pomocą płatności online 60-89 kg: 88,56 zł brutto
Paczka opłacona przelewem lub za pomocą płatności online 90-120 kg: 150,06 zł brutto
Paczka opłacona przelewem lub za pomocą płatności online powyżej 121 kg (paleta): 264,45 zł brutto

Paczka pobraniowa do 29 kg: 29,52 zł brutto
Paczka pobraniowa 30 - 59 kg: 59,51 zł brutto
Paczka pobraniowa 60 - 89 kg: 100,86 zł brutto
Paczka pobraniowa 90 - 120 kg: 150,06 zł brutto
Paczka pobraniowa powyżej 121 kg(paleta): 264,45 zł brutto

Paczki o innych parametrach ustalane są indywidualnie.
Paczka InPost o maksymalnych wymiarach 41 × 38 × 64cm i wadze do 9kg: 18,50 zł brutto

Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku, by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień, dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Bezpieczeństwo

Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony. Standardowo paczka zapakowana jest w karton i zaklejona taśmą lub zawinięta w folię strech. Wszystkie paczki są ubezpieczone, dlatego też:

Prosimy o sprawdzenie i rozpakowanie przesyłki przy kurierze. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia należy sporządzić protokół szkody i poinformować kuriera aby dokonał zwrotu do nadawcy.

UWAGA!!! bez spisanego protokołu szkody żadne reklamacje nie będą uwzględniane.