Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania  cookies w przeglądarce. close

Szukaj

Kategorie

Płatności DotPay

Informacje

Promocje

  • CXN10 12V/24V
    CXN10 12V/24V

    Mikroprocesorowy regulator ładowania...

    246,42 zł -30% 352,03 zł

Procedura reklamacyjna

W celu złożenia reklamacji uszkodzonego lub niesprawnego sprzętu zarówno gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego prosimy zastosowanie się do poniższych zaleceń

  1. Wypełnić dokument reklamacyjny do pobrania poniżej w wersji PDF Dokument PDF i Dokument Word DOC
  2. Wysłać uszkodzony towar wraz z wypełnionym dokumentem reklamacyjnym na adres:

Sun Track s.c.
Al. Prymasa Tysiąclecia 46
01-242 Warszawa
Z dopiskiem "Serwis"

Wszystkie prawidłowo nadesłane reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych. Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za sprzęt wysłany do serwisu bez załączonego formularza serwisowego. Dokładamy wszelkich starań aby maksymalnie skracać czas pobytu urządzeń w serwisie.

UWAGA! :   Koszt weryfikacji sprawnego urządzenia wraz z wysyłką kurierem wynosi 100 zł brutto.
Prosimy o dokładne sprawdzenie urządzenia przed wysyłką oraz kontakt z naszym serwisem pod nr tel. 22 646 46 92