Strona korzysta z plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania  cookies w przeglądarce. close

Na każdy zestaw solarny PREMIUM

10% Rabatu

Szukaj

Kategorie

video

Montaż monitoringu


Płatności DotPay

Informacje

Promocje

  • CA08 12V
    CA08 12V

    Uniwersalny regulator Phocos CA08-2.1...

    127,76 zł -6% 135,92 zł

Procedura reklamacyjna

W celu złożenia reklamacji uszkodzonego lub niesprawnego sprzętu zarówno gwarancyjnego jak i pogwarancyjnego prosimy zastosowanie się do poniższych zaleceń

  1. Wypełnić dokument reklamacyjny do pobrania poniżej w wersji PDF Dokument PDF i Dokument Word DOC
  2. Wysłać uszkodzony towar wraz z wypełnionym dokumentem reklamacyjnym na adres:

Sun Track s.c.
Al. Prymasa Tysiąclecia 46
01-242 Warszawa
Z dopiskiem "Serwis"

Wszystkie prawidłowo nadesłane reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych. Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za sprzęt wysłany do serwisu bez załączonego formularza serwisowego. Dokładamy wszelkich starań aby maksymalnie skracać czas pobytu urządzeń w serwisie i rozpatrywac je już w kilka dni.