Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

W celu zgłoszenia zwrotu lub reklamacji sprzętu prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi zasadami.

  • 1. Przejść na stronę E-RMA i wypełnić formularz Zwrot lub Reklamacja
  • 2. W formularzu należy podać Imię, Nazwisko, Email, Telefon
  • 3. W przypadku reklamacji opisać problem jaki występuje
  • 4. W przypadku zwrotu podać nr konta do zwrotu pieniędzy
Adres wysyłki sprzętu:
SunTrack – Magazyn
Przyrzecze 4
03-107 Warszawa
Telefon: +48 531 595 938
e-mail: magazyn@suntrack.pl

UWAGA! Na paczce z produktem wysłanym do reklamacji/zwrotu należy konieczne napisać ID zgłoszenia RMA wypełnionego wcześniej na stronie!

Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu. W przypadku braku oryginalnego opakowania, prosimy o staranne zabezpieczenie przesyłki w opakowaniu odpowiednio dobranym do rodzaju i gabarytów towaru, tak aby zapewnić mu pełną ochronę w transporcie.


Wszystkie prawidłowo nadesłane reklamacje/zwroty rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych.Nasza firma nie bierze odpowiedzialności za sprzęt wysłany do serwisu bez załączonego zgłoszenia serwisowego lub bez nadanego nr ID. Dokładamy wszelkich starań aby maksymalnie skracać czas pobytu urządzeń w serwisie.

W przypadku odebrania przesyłki, której zawartość została uszkodzona należy sporządzić protokół ustalenia stanu przesyłki. Protokół powinien zostać sporządzony niezwłocznie przy doręczeniu przesyłki lub w przypadku uszkodzeń niewidocznych w terminie 7 dni od dnia doręczenia przesyłki. Protokół stanowi podstawę do ustalenia stanu przesyłki. Dane wymagane do uzupełnienia w protokole, które potwierdzają obie strony umowy, stanowią podstawę do ustalenia stanu opakowania oraz zabezpieczeń wewnętrznych przesyłki, a także weryfikacji stanu przesyłki i jej zawartości w momencie doręczenia do Adresata. Wobec braku powyższego protokołu nie ma możliwości obiektywnego zweryfikowania rozmiaru szkody.

Podając adres email w tym miejscu można sprawdzić aktualny status zgłoszenia.

UWAGA!: Koszt weryfikacji sprawnego urządzenia wraz z wysyłką kurierem wynosi 100 zł brutto. Prosimy o dokładne sprawdzenie urządzenia przed wysyłką oraz kontakt z naszym serwisem pod nr tel. 22 646 46 92

Akumulatory GEL/AGM/LiFePO4 do serwisu powinny być dostarczone czyste i suche. Reklamacje wybrzuszonych lub wklęśniętych akumulatorów nie będą uwzględniane.